07.02.2008

още два дена до заминаването

Здравейте,

аз съм студент в централния университет във Виена,и след четири дена съм в Австрия. Фактически аз тръгвам още в неделя, на 10 февруари с вечерния автобус, така че в понеделник ще посрещна изгрева пред Щефансдом. Ще седна в някое заведение, ще си поръчам виенско кафе и ще се наслаждавам на гледката. Кеф!!!

Все още не съм се оправил с багажа, пък и нещо не ми се занимава
. Добре, че поне майка ми ме зареди с чорапи. Минавала на площад Славейков и ги купила с едно българско знаме от някакъв безистен. Знамето е хубаво и голямо. Ще пасне перфектно над леглото ми. Още две поръчки записах в тефтерчето, с което общия им брой стана 9. За един съсед трябва да разпитам за работа. Не за самия него, ами за брата на жена му. Дали пък не трябваше да му кажа, че докато въобще проговоря немски ще мине доста време? Колко ли време ще ми трябва за да започна да говоря свободно и да се разбирам с хората? За съседа от приземния етаж трябва да купя и машина за събиране на листа?!?!?! Къде да я търся и как се нарича тази машина - и той не знаел, но я бил видял в някакъв филм. Да не струва повече от 200 €!!! За толкова пари може да си наеме някой да му ги чисти.

Вчера приятелката ми плака.
Плака цялата вечер и накрая заспа изтощена от риданията. Не ни остана време за нашите си работи. Било и мъчно за мен, била свикнала с мен, не искала да се разделяме. Ами що не тръгнеш с мен мило? Не ставало, тук и било хубаво, тук и били всички те приятели и семейството, не искала да се разделя с тях! Австрийците били студени и надменни, не се забавлявали ... Да бе мило, само в София има дискотеки, барове и кафенета. Те там за такива екстри не са и чували. Сигурно всички си стоят по къщите и зяпат по цяла вечер в телевизора. Не трябвало да се бъзикам с нея, щял съм да съжалявам. Добре де, ще оставим любовта за по-късно, примерно утре сутринта или нещо такова.

Партито ми ще е в петък (утре) в новата бар-дискотека "стерео стая". Готино е там, пък и собствениците са наши хора - запазили сме цялото заведение и ще си направим як купон. Е не точно мой хора, но на брат ми, пък фактически той запази заведението и той и баща ми плащат... Абе същата работо важното е да е здраво парти!! Ще се събираме бая народ: Нашите, на баща ми партньорите и приятели, на брат ми партньори и приятели, приятелката на брат ми с нейни приятелки, мои приятели с техните приятелки, моята приятелка с родителите си ... За сега в списъка са 32 човека, а още не съм се обадил на половината от бившите ми съученици и сегашните ми колеги.

Брат ми май малко се поизхвърля и се прави на готин, ама това си е в негов стил. Иска всички да го обичат, всички да го харесват, всички да му завиждат. При него всичко трябва да е на шест: Ива, приятелката му, е като кукла, както и всички нейни приятелки. По цял ден киснат в бара на брат ми, пият кафенца, пушат и наблюдават работничките да не краднат. Виж за това я бива - тя е една от първите барманки на брат ми, после стана управителка, а после го раздели с предишната му приятелка и сега живее с него. Ако ме питате мен, тя в началото също е крала от оборота, ама карай, сега вече не го краде, а направо го разорява и то съвсем легално, ама това си е негов проблем. Когато се карат с татко за нея, все се оправдава че било супер модерно да имаш такова момиче и всички му завиждали ... Да му имам и акъла на брат ми. Язък за парите, дето нашите са ги инвестирали в неговото образование в Германия, поне както казва татко де ...

Пак говорихме за издръжката с нашите.Те искат да ми помагат през първите 2-3 семестъра, докато науча езика и свикна с живота във Виена. Искат да ми помогнат и с намирането на квартира, но аз пак им отказах. Отказах им за всичко, защо не разбират, че искам да бъда самостоятелен и да постигна всичко "САМ"! Татко помогна на брат ми да стартира в началото и сега само му се меси и го командва. Благодарско фамилия, но предпочитам да побачкам малко, отколкото да ми броят парите и да ми казва някой, как, къде и с кого да живея. От време на време съм работил през лятото в бара на брат ми и имам опит с коктейлите и сервирането. Може да се пробвам като барманче или сервитьор. Е, първо трябва да понауча немския, но все някак си ще се оправя.

Сега ще бягам да взимам милото от фитнес и после ще ходим на кино. Какво ще търсим въобще там, не ми е ясно, ама тя така иска.Сигурно пак е с приятелки там, което означава, че ще се правя на такси и ще ги разкарвам по домовете. Не мога да разбера, защо не си взимат тези момичета таксита и само ни досаждат? Не се ли досещат или се правят на луди?

Оффф, съвсем забравих за багажа. Утре ще трябва да почна с него!

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

интересни неща пишеш
поздрави от германия!

Автор hat gesagt…

Здравей и ти!
Хубаво е в Германия, но е много далече ;-)