08.02.2008

Деня на прощалното парти

дравейте,

аз съм студент в централния университет във Виенаи днес е моето прощално прати в "стерео стая". Както вече писах вчера, посъбра се доста народ да ме изпраща. Вип-листата достиган 42 човека, а доколкото познавам моите хора, със сигурност ще домъкнат и допълнително приятели с тях.

Днес започнах да стягам багажа. Времето напира а аз още не съм решил какво точно да си взема при първото идване. То бельото и дрехите са ясни, повече ме притесняват дреболийките. От сутринта до сега съм напъхал десетки слипове, чорапи и фланелки в един голям сак. Набутах и няколко пуловера, едно дебело яке, 4 чифта дънки и маратонките за фитнес. Сака бая се изду и тежи 21 килограма. Добре, че не си взех билет за самолет, там със сигурност щяха да ми правят проблеми за обема и теглото. Втория сак е също наполовина пълен с кърпи, хавлия, джапанки, някакви шампоани и кремове от приятелката на брат ми, бански (?) и домашни чехли, спортните трика и два анцуга. Дали тези неща не са по-евтини във Виена? Трябваше ли всичко да се купува от тук? Ама майка ми настоя, какво да я правя. Някъде трябва да набутам и трите речника. Вземам си и няколко DVD-та с български филми, на които също трябва да намеря място. О да, трябва да наутам някъде и цигарите!!! Само да не ги забравя. Дочух от познати, че те били много скъпи във Виена.

Приятелката ми е на фризьор и маникюр. Иска да се направи за довечера - трябвало да изглежда перфектна на снимките и филма. А да, баща ми намери човек, който ще записва партито с камера и после ще ни направи филм за семейния архив. Все едно се женя или заминавам в казармата. Стига бе хора, ще ви пращам снимки от Виена по интернет. Какво има толкова да се гледаме как се напиваме и танцуваме?

Милото си е купила днес и нова рокля. Специално за вечерта щяла да я облече, а после никога повече ... Това сигурно е много романтично, ама не му схващам смисъла. Аз ще си отида както си ходя нормално -леко пуловерче, дънки, якенце и спортните обувки. Събираме се да пием а не да правим модно шоу. Човек трябва да изглежда добре, ама чак пък толкова ... Та това си е направо откачено! Представяте ли си, аз да взема да се облека със сако, риза, вратовръзка и лачени обувки? Другите ще паднат от смях като ме видят. Ей, добре че споменах сакото, че се сетих: Трябва да си взема и малко официални дрешки за Виена - не се знае къде и на каква компания ще попадна. Не е лошо да се подсигуря с едно костюмче и няколко ризки.

Днес имаше още три попълнения в списъка с поръчките. Тея хора стават бая нагли. Аз ако взема да им тичам по задачите, няма да ми остане време да си търся квартира, да се запиша на курса по немски и в университета, пък и дори да се поогледам малко в центъра. Май ще го преработя по пътя към Виена - нито смятам да търся части за коли, нито пък ще ходя да търся работа на някой. Ще взема да си изключа телефона, пък нека после се сърдят.

Ох, писна ми да се въртя като муха без глава около тези сакове. Ще взема да се разходя малко по центъра, малко да си посъбера мислите в главата и да обмисля план за първите дни във Виена. Така или иначе след час трябва да взимам милото от фризьорския сало. После мисля да я заведа някъде да хапнем само двамата да поостанем малко сами, че на партито едва ли ще имаме възможност да си размени и една приказка.

Ей, трябва да се обадя и на момчето дето ще ме посреща във Виена!!! То май също има някакви поръчки за мен.

Keine Kommentare: