10.02.2008

Днес ЗАМИНАВАМ !!!

Здравейте,

аз съм студент в централния университет във Виена и днес тръгвам за Австрия. Честно да си призная, нещо ме стяга под лъжичката и съм малко притеснен. Всички са тъжни и унили - много, много не си говорим а само си подмятаме по една две реплики, колкото да убием тягостната тишина в апартамента.

Обадих се до Виена на момчето, дето ще ме просеща, за да потвърдя моето заминаване - хич не ми се иска, когато утре пристигна, никой да не ме чака на гарата.

Багажа е стегнат - два големи сака, един малък спортен сак, пратката за момчето,което ще ме посреща, чантата с лаптопа и една малка чантичка за документите, телефоните, пари и iPOD . Мисля, че всичко по-важно е предвидено и опаковано, дано нищо не съм забравил.

Стотици мисли прелитат през главата ми, но никоя не се задържа за дълго: Правилно ли постъпвам? Ще успея ли? Ще издържа ли? Ще ми е мъчно ли за приятелите и семейството? Ще си намеря ли бързо изгодно жилище? Как ще върви на езиковия курс? Ще попадна ли на свестни хора във Виена? Ще има ли проблеми на границата? Как ще си пренеса багажа до квартирата на момчето? Колко струва таксито във Виена? Как да разбера, коя фирма е коректна и кои са "копърките"? Ще се разберем ли с местните на английски? ... Правилно ли постъпвам? Ще успея ли? Ще издържа ли? ...Ще се разберем ли с местните на английски?

Последните няколко часа ще прекарам с милото! На нея и е много тъжно. Майка ми също плаче, но тя започна още от вчера, на партито и почти без прекъсвания плаче и сега. Трябва да я успокоя!!! Трябва да я утеша!!!

Keine Kommentare: