19.02.2008

В чужда квартира

Здравейте,

аз съм студент в централния университет във Виена, от скоро съм в Австрия и все още не съм си намерил жилище.

Сега ми се искаше да имам повечко време да си търся квартира - вчера се получи неудобен инцидент с приятелката на Марто,момчето при което живея. Както вече ви разказах преди няколко дена, тяхната баня е фактически душ-кабина в кухнята, а кухнята е съответно и антре - едно непрактично разпределение ако имаш гости. Когато се наложи да се върна до квартирата да си взема телефона, не прецених, че домакинята може и да е решила да се къпе. Влетях като американски командос в къща на виетнамец, и право в нея - БАМ!!! Ударът между нас беше лек, дори бих казал ефирен, но достатъчен да я изплаши и да изпусне кърпата с която беше увила мокрото си тяло... За няколко минути стояхме вцепенение, тя вперила поглед в мен, а аз в голото и тяло, а по точно в зърната на гърдите и ... Неудобно положение... Дали и американските войници се чувстват така неудобно? Дали и те се питат, дали ханъмата ще се оплаче на мъжа си, когато той се прибере след работа? Дали и те се притесняват, че ще бъдат изхвърлени?

Това бяха най-дългите 30 секунди в живота ми, а определено и едни от най-хубавите. Гледката определено си заслужаваше - блазе му на Марто. Винаги съм се смятал за отворен и нахакан, за човек, който винаги намира подходящите думи, но за първи път не знаех какво да кажа. В някой друг случай щях да изръся някоя шега или виц, с който да оправя тягостната ситуация, но днес седях като последен глупак, а най-умното което успях да отроня беше: "Уау".

"Уау" какъв съм глупак ...

Започна се едно дълго обяснение от моя страна,
защо съм се върнал, какво съм забравил, защо не съм почукал, защо това, защо онова ... 10 минути монолог, който по никакъв начин не ме издигна нито в нейните очи, нито в моите. Обстановката също не я разведри или пък да я направи по-весела. За девствената руменина по лицето ми няма защо да пиша - не знаех, че се изчервявам

Грабнах телефона от масата и хукнах към спирката на метрото. Сега като се замисля, тя стоеше през цялото време пред мен гола и се подсмихваше мълчаливо. Чак когато затварях вратата я мернах, че се навежда да вдигне кърпата от пода. Интересно нещо са това жените, особено хубавите. Те сякаш знаят какво влияние имат върху мъжете и си играят с нас. Това прозвуча много изтъркано- сигурно съм го чел в поне 100 книги преди това, но точно така си го помислих докато тичах към метрото.

Сега си мисля, че е време да се стегна и да си намеря собствена квартира ...

Добре че Марто не посещава този сайт и си пада малко самотник, та няма откъде да научи за инцидента!

Keine Kommentare: